Zastosowaniem metod AI dla optymalizacji sprzedaży i marketingu; branża farmaceutyczna
Czas wdrożenia:
miesięcy
Dostawca rozwiązań: Aigorithmics sp. z o. o.
Problem: bardzo duże wydatki na marketing (m.in. reklamy telewizyjne), ograniczony czas wizyt przedstawicieli handlowych wymagający precyzyjnego doboru promowanych produktów
Rozwiązanie: Moduł inteligentnej analizy i planowania kampanii marketingowych. Zaawansowane algorytmy umożliwiają tworzenie optymalnych scenariuszy dla kluczowych wyzwań, takich jak maksymalizacja sprzedaży przy założonym budżecie czy opracowywanie strategii marketingowej w oparciu o ustalony cel sprzedażowy. Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji pozwala na optymalizację oraz rekomendacje dotyczące kampanii marketingowych i akcji rabatowych, uwzględniając prognozy sprzedaży.
Efekt: Bardziej świadome zarządzanie budżetem, lepsze zrozumienie korelacji i czynników wpływających na zainteresowanie klientów.
Dokumtent PDF
Link Wideo
Diagram
Czas wdrożenia
months
Broszura