Usprawniony dostęp do informacji z wykorzystaniem Wirtualnego Asystenta!
Czas wdrożenia:
miesięcy
Dostawca rozwiązań: Emplocity S.A.
Kandydaci i Studenci często mają wiele pytań i potrzeb związanych z uczelnią, programami studiów, harmonogramami zajęć, rejestracją na kursy, zasadami egzaminów, terminami składania prac, itp. – lecz nie zawsze są w stanie w łatwy i szybki sposób dotrzeć do interesujących ich informacji.
Kolejnym z wyzwań, są również dobrze znane kolejki do dziekanatu, które często uniemożliwiają załatwienie spraw pomiędzy blokami zajęciowymi, poniekąd nakładając ograniczenia na studentów.
Wirtualny Asystent Emplocity optymalizuje komunikację w ramach uczelni, odpowiadając tym samym na potrzeby różnych grup użytkowników, dostosowując przekazywane informacje i styl komunikacji do ich specyfiki.
Z punktu widzenia Kandydata, zapewni:
- Dostęp do kompletnych informacji o uczelni, zebranych w jednym miejscu i dostępnych od ręki
- Wsparcie procesu rekrutacyjnego
Z punktu widzenia Studenta, zapewni:
- Adresowanie spraw studenckich 24/7, bez konieczności wizyty w dziekanacie
- Wsparcie administracyjne dla studentów zagranicznych
- Składanie wniosków i wydawanie zaświadczeń w formie cyfrowej
Z punktu widzenia Pracownika uczelni, zapewni:
- Uzyskanie licencji na oprogramowanie
- Wsparcie technologiczne (instalacja oprogramowania, konfiguracja urządzeń, zgłaszanie usterek)
- Wsparcie administracyjne (fakturowanie, obsługa dokumentów)
Dokumtent PDF
Link Wideo
Diagram
Czas wdrożenia
months
Broszura