PZU Zdrowie: 37% pacjentów skierowanych na telekonsultację z pomocą technologii opartej na sztucznej inteligencji
Czas wdrożenia:
miesięcy
Dostawca rozwiązań: Infermedica
Kluczowe wyzwania dla PZU Zdrowie
- Sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi medyczne w czasach niedoboru pracowników służby zdrowia i rosnących kosztów opieki.
- Spełnienie oczekiwań pacjentów w zakresie wysokiej jakości usług opieki zdrowotnej świadczonych w najbardziej efektywny czasowo sposób
- Pomaganie pacjentom w uzyskaniu odpowiedniej opieki medycznej i zapobieganie niepotrzebnym wizytom u wielu specjalistów.
- Wspieranie operatorów medycznych i niemedycznych call center w triage pacjentów i kierowaniu ich do odpowiedniej opieki.
- Wprowadzanie nowych innowacyjnych rozwiązań zorientowanych na pacjenta, takich jak telemedycyna, bezpośredni czat z lekarzami, kiosk telemedyczny.
- Pomoc operatorom call center w szybkiej i dokładnej selekcji i ocenie objawów pacjenta.
- Zapobieganie niepotrzebnym wizytom poprzez rekomendowanie najbardziej odpowiednich usług zdrowotnych
- Konwersja wizyt bezpośrednich na telekonsultacje
- Szybkie wykrywanie przypadków medycznych wymagających pilnego działania
- Standaryzacja procesu wywiadów triage
Dokumtent PDF
Link Wideo
Diagram
Czas wdrożenia
months
Broszura