Miquibot – Bot do dystrybucji informacji w firmie i obsługi klienta

Czas wdrożenia:
miesięcy
Dostawca rozwiązań: Miquido

Wiele firm traci dużo czasu z powodu powtarzających się pytań pracowników o pliki projektowe, ważne dokumenty czy ogólną wiedzę o firmie. Prowadzi to do znacznych strat finansowych, sięgających miliardów dolarów rocznie. Brak usprawnionego dostępu do istotnych informacji ogranicza produktywność, zmniejsza efektywność i powoduje frustrację wśród pracowników. Wprowadzenie Miquibota, czyli wewnętrznego chatbota opartego na sztucznej inteligencji, pozwoliło nam na usprawnienie dostępu do kluczowych danych. Dzięki chatbotowi zwiększyliśmy produktywność naszych pracowników i skróciliśmy czas poszukiwania informacji, co przełożyło się na oszczędności i lepszą atmosferę w pracy.

Miquibot to zaawansowany chatbot oparty na sztucznej inteligencji, zaprojektowany do szybkiego dostarczania odpowiedzi na pytania dotyczące polityki firmowej, projektów i wymagań bezpieczeństwa. Nasz zespół wykorzystał takie techniki jak prompt engineering, wyszukiwanie semantyczne i mechanizmy osadzania danych. Dzięki temu AI może analizować i przetwarzać obszerne bazy danych, automatyzując czasochłonne procesy, zwiększając wydajność operacyjną i redukując koszty wewnętrzne.

Miquibot, umieszczony w naszym kanale Google Chat, odpowiada na pytania pracowników w czasie rzeczywistym dotyczące naszej wiedzy, technologii, umiejętności, ofert, benefitów pracowniczychi innych. Wykorzystuje informacje z Confluence, Google Docs i Big Query. Po trzech miesiącach testów zauważyliśmy 50% spadek liczby zapytań do działów HR i IT, co pozwoliło tym zespołom skupić się na bardziej złożonych zadaniach.

Oczywiście, podczas całego procesu rozwoju Miquibota, bezpieczeństwo danych pozostawało naszym priorytetem. Chronimy informacje poufne, dane pracowników i tajemnice handlowe dzięki integracji z chmurą Azure. Używając zaawansowanych technik scrapowania danych i modelu text-embedding-ada-002, stworzyliśmy bezpieczną bazę danych wektorowych do rozmów kontekstowych.

Miquibot scentralizował naszą firmową wiedzę, zapewniając szybki dostęp do informacji na temat naszej specjalistycznej wiedzy, technologii, możliwości, propozycji i korzyści dla pracowników, co znacznie zwiększyło produktywność i satysfakcję pracowników.

Dokumtent PDF

Link Wideo

Diagram

Kontakt

Czas wdrożenia

months

Broszura