ACTIONBOT DLA UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO

Czas wdrożenia:
miesięcy
Dostawca rozwiązań: TUATARA

Uniwersytet Śląski w Katowicach zdecydował się na wdrożenie zaawansowanego asystenta cyfrowego, Actionbota. Ich celem było stworzenie jednego, wspólnego punktu kontaktu dla aktualnych i przyszłych studentów, pracowników oraz kadry akademickiej na stronach internetowych uczelni. Implementacja miała nie tylko ułatwić dostęp do informacji, ale także stworzyć dwujęzyczny kanał komunikacyjny (polski i angielski) oraz wspierać procesy rekrutacyjne, aplikacyjne i przekazywanie dokumentów czy informacji o ofercie edukacyjnej. 

Współpraca z Uniwersytetem Śląskim obejmowała uruchomienie chmurowego Actionbota na wszystkich stronach uczelni oraz dopasowanie wizualnej warstwy asystenta do identyfikacji wizualnej uniwersytetu. Actionbot został także przygotowany zgodnie z wymaganiami WCAG (sześć różnych wersji kontrastu i trzy kolory). Zespół Actionbota zadbał o projektowanie ścieżek dialogowych, uruchomienie mechanizmów zachęcających do interakcji użytkowników oraz nawigację po kanałach uczelni. 

Po dwóch miesiącach działania, wirtualny asystent Uniwersytetu Śląskiego przeprowadził ponad 3780 rozmów, z czego najwięcej było zapytań od kandydatów (39.7%), studentów (36.1%) i pracowników (14,6%). Asystent w 94% przypadków znalazł odpowiedzi na pytania użytkowników, oferując wsparcie w komunikacji i udzielając informacji zgodnych z potrzebami pracowników, studentów i kandydatów.

Dokumtent PDF

Link Wideo

Diagram

Kontakt

Czas wdrożenia

months

Broszura