ACTIONBOT DLA MINISTERSTWA ZDROWIA W OMANIE
Czas wdrożenia:
miesięcy
Dostawca rozwiązań: TUATARA
W potrzebie szybkiego i elastycznego rozwiązania Ministerstwo Zdrowia zdecydowało się współpracować z firmą TUATARA i Omantelem. Actionbot został wykorzystany do automatyzacji wymiany informacji między placówkami medycznymi a obywatelami podczas pandemii. Wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w Omanie chcieliśmy zapewnić obywatelom najlepszą obsługę w trakcie kryzysu.
Nasze rozwiązanie – chatbot dla sektora publicznego: Musieliśmy działać szybko, więc zdecydowaliśmy się na podstawową implementację Actionbota. Udało nam się stworzyć funkcjonującego chatbota dla sektora publicznego w zaledwie dwa dni. Główną wartością naszego rozwiązania było dostarczenie wszystkich niezbędnych informacji na temat koronawirusa w Omanie. Zespół TUATARA rozpoczął integrację naszego chatbota z witryną internetową i aplikacją mobilną Ministerstwa Zdrowia.
Dokumtent PDF
Link Wideo
Diagram
Czas wdrożenia
months
Broszura