ACTIONBOT DLA FIRMY OMANTEL

Czas wdrożenia:
miesięcy
Dostawca rozwiązań: TUATARA

Omantel, główny operator telekomunikacyjny w Omanie, poszukiwał rozwiązania, które umożliwiłoby zautomatyzowanie interakcji z klientami na każdym etapie ścieżki klienta. 

 

Rozwój i Wdrożenie: 

  • Iteracyjne wdrożenie Actionbota na różnych kanałach, m.in. WhatsApp i aplikacji mobilnej. 
  • Automatyzacja pytań, obsługa klienta, transakcje, możliwość przełączania kanałów, śledzenie skarg i zamówień. 
  • Obsługa zapytań wewnętrznych dotyczących pracy zdalnej, HR oraz programu rekomendacji produktów dla pracowników. 
  • Nadchodzące wdrożenie na portalu i w e-sklepie – automatyzacja pytań, kompleksowa obsługa klienta, doradztwo produktowe. 

Funkcje Actionbota: 

  • Obsługa klienta: zapewnianie informacji, wsparcie w transakcjach, poprawa doświadczenia cyfrowego. 
  • Doradztwo produktowe: personalizacja propozycji na podstawie danych klientów. 
  • Automatyzacja zakupów: wspomaganie klientów w procesie zakupów. 
  • Dla celów HR: informowanie pracowników firmy Omantel o procesach wewnętrznych. 

Dokumtent PDF

Link Wideo

Diagram

Kontakt

Czas wdrożenia

months

Diagram rozwiązania

Broszura